19/9

Har igen aning vad jag ska ha för bild till inlägget...
 
Idag slutade jag tidigt så jag och Louise bestämde oss för att åka ta gardasil-sprutan. Det gjorde faktsikt ondare än jag trodde det skulle göra... Men i alla fall, efter det köpte vi lite havreflan och satte oss på biblioteket och pluggade matte. Sedan hade jag teater och nu är jag hemma. Ska lägga mig och kolla på någon film och sedan sova. Godnatt! 

Irre

Åh tack så jätte mycket! Hoppas verkligen att du fortsätter läsa min blogg & kom gärna med förslag om vad jag ska blogga om någon gång sponant. Om det är något du vill att jag ska blogga om t.ex! Börjar få lite brist på bra inlägg faktiskt.. haha! Men tack så mycket, kram! :)

2012-09-20 @ 00:52:15
http://irres.se



Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg eller hemsida:


Kommentar: