En tråkig lista som ingen läser

 
Vad har du på dig?
Hoodie och byxor.
 
Vad önskar du just nu?
Att mina lärare ska sluta ge mig så jävla mycket läxor.
 
Vad har du ätit idag?
Frukost, popcorn, chips, glass och middag. 
 
Senaste köp?
Vet inte faktiskt, typ en b&j.
 
Vad skrattade du åt senast?
Jag vet inte faktiskt, skrattar så sjukt mycket hela tiden.
 
Vad grät du åt senast?
I söndags tror jag.
 
Vilken svordom använder du mest?
Fan, alldelses för ofta.
 
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma, haha.
 
Vem saknar du?
Åhhh massor. :(
 
Vem sov du med senast?
Med Maja och Louise, natten till idag. Sjukt mysiiigt. 
 
Vad läser du just nu?
Läser typ massa noveller och fanfictions på internet.
 
Senast sedda filmen?
4, 3, 2 ,1. Lite rörig film men den är asbra.
 
Dina tre senast inkomna sms?
"Jaja" 
"Lägger till det som mejl på kontakter"
"Jag och Louise vill inte ha strawberry... heheheheh<3"
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms? 
"Hej?"
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Blir typ inte jämförd med någon kändis, lol.
 
Vad är du rädd för?
Att bli ignorerad, mörker, döden och slenderman.
 
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Steffie!!! :D 
 
Vilket språk hade du vilja lära dig?
Helt flytande engelska, liksom som om jag hade bott där hela mitt liv.
 
Vart vill du åka just nu?
USA, Austrailen eller London hade inte suttit fel.




Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg eller hemsida:


Kommentar: